Intrebari pe care le ai inainte de a comanda
De ce nu reusesc sa platesc comanda online, cu cardul?
Verifica inca o data ca ai introdus corect datele cardului tau. Introducerea gresita a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu functioneaza. Daca ai introdus corect datele cardului tau si nu reusesti sa platesti, te rugam sa ne suni la +40 267 311 118.
Intrebari despre comanda
Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreau alt produs. Cum procedez?
Daca nu ai primit inca produsul pe care l-ai comandat si nu il mai vrei, te rugam sa ne suni la numerele +40 267 311 118.
Daca ai primit deja produsul, completeaza si trimite-ne formularul de retur pe care il gasesti pe pagina principala, in josul paginii.
Am cerut anularea comenzii cu cateva minute in urma.
De ce nu imi apare in istoricul de comenzi ca e anulata?
De obicei, daca comanda ta a fost deja facturata, chiar daca ai anulat-o, poate dura cateva ore pana cand statusul acesteia se actualizeaza in istoricul de comenzi. Te rugam sa verifici iar statusul comenzii tale in cateva ore.
Cand primesc factura pentru comanda pe care am inregistrat-o?
Factura o vei primi in colet sau la cerere, o poti primi pe mail. Imediat ce ai dat comanda pe site, vei primi o factura proforma pe mail.